siódme niebo

co tam panie…

w dniu Październik 9, 2012

..w polityce? to samo 🙂 dalej na zwolnieniu, dalej JAsiek tupta do szkoly, Zab dzielnie pracuje, ludzie robia nas w co tam sobie dopowiecie..norma 😀

zimno…normalnie wieczorem odpalamy juz ogrzewanie..na 2 godzinki, ale dzisiaj jest lepiej bo slonce jest..wczoraj caly dzien kapusniaku niebnego…taki depresant…

ale jak to mowia-do przodu..zbieram sie powoli w calosc, i zamiaruje lenistwo okilznac i jakie tory wytyczyc…

Pani JAsiulka pismo dostala ale chyba analfabetka bo do dzisiaj nie ma odpowiedzi..musze sie upomniec…niestety..tutaj urzedy obsadzone sa w wiekszosci debilami..serio..poza tym aby swoje wywalczyc trzeba dzwonic, przypominac, tlumaczyc, wyjasniac itd..z tym, ze tutaj przynajmniej toczy sie to w milej i przyjaznej atmosferze:)  przyklad? znajoma samotna matka dostala taka zapomoge do wyplaty-jako samotna matka ( dzieci rodzone w UK)-ale dodatku na dzieci ( na wyzywienie) juz nie bo…bo urzad nie wierzy , ze to sa jej dzieci 😀 a oba te dodatki przyznaje ten sam urzad 🙂 juz znam zrodlo dowcipow Monty Python 😀

ja osobiscie poszlam do urzedu gminy aby wyjasnic czemu na moj adres przychodzi podatek meijski ale na nazwisko dziewczyny, z miejsca, w ktorym poprzednio mieszkalam..co wiecej tutaj gdzie mieszkam ta dziewczyna nigdy nie mieszkala 😀 odpowiedzi nie uzyskalysmy…no ok..rozumiem -pomylka ..ale na moje pytanie ile bede placila miesiecznie tego podatku-urzednik wdziecznie splonil raczka i wybakal, ze ..nie wie ..:D 😀 😀

ide dzisiaj na nauke czytania..

a to JAsia szkola-po lewej od niego jest jego klasa:)

Reklamy

7 responses to “co tam panie…

  1. idalka pisze:

    No właśnie może po to to wszystko, zebyś cierpliwości nabyła i póki nie nabędziesz, to ci te kłody Boziulek czy Opatrzność, co tam wolisz – rzucać będzie???
    A może czego innego nabyć musisz? Poglądy zmienić ,perspektywę czy itp???
    Sama poczujesz najlepiej, co dokładnie.
    U mnie cierpliwość własnie poszła na pierwszy ogień, a potem lenistwo :D.
    I powiem ci, że z roku na rok postępy widzę :D.
    Chociaż nadal codziennie walczę, to kucze – lenistwo sprzed kilku lat, a to obecne to hohoohooooooooo – lata świetlne dzielą :D.
    Świata i ludzi nie zmienisz, choćbyś się urobiła po pachy.
    Jedynych zmian możesz dokonywać w sobie samej, ale to tak kurewsko cięzko, że niekiedy mam ochotę pizdnąć nimi o kant tyłka.
    Tylko – za daleko zaszłam tyrając jak wół nad sobą, żeby teraz to zaprzepaścić.
    Tak że bierz na klatę z godnością, co ci los daje. Wiecej niż udzwigniesz – nie dostaniesz.
    A co do rodziny to – ekhm.
    Utrzymuję kontakt z tymi, któzy mnie nie skrzywdzili, a na resztę sram lotem pikujacym siwej czapli.

  2. 7thheaven pisze:

    no wlasnie..oby sie nie okazalo, ze tej cierpliwosci nabede a w chwile potem odejde do krainy wiecznych lowow 😀 😀 wlasciwie to wazne zdrowie…ale wiesz jak to jest..czasem najmadrzejszy daje sie glupocie 🙂 a najczescie tej wlasnej..osobistej 🙂 wtedy pocieszam sie,ze jestem TYLKO ulomnym czlowiekiem..i jakos mi wtedy lepiej 😀 to sie nazywa rachunek sumienia, nie ? :)))))))) i odpuszczenie grzechow 😀

  3. dora pisze:

    Ile to się trzeba namordować w tym życiu. Jasiek wyglada fajowo,minki robi,znaczy sie zadowolony i daje radę w nowych warunkach . To ważne.
    Ech,trzymajcie się i niech juz wreszcie bedzie dobrze, a nie pod wiatr.

  4. 7thheaven pisze:

    ano trzeba..a i tak to wszystko prowadzi do jednego 😀 z dnia na dzien coraz wiecej mi opowiada wiec wnosze, ze aklimatyzacja idzie w dobrym kierunku 🙂 niechby i pod wiatr ale w jednym kierunku..najgorzej jak zawieje z dwoch stron 🙂

  5. idalka pisze:

    no jak z dwóch to faktycznie słabo 😀
    z jednej w oczy i bolą, a z drugiej dopa boli 😀

  6. 7thheaven pisze:

    i tak jakbys sie nie odwrocila z typu dupa :P:)))))))))

  7. roksanna pisze:

    Z wiatrem czy pod wiatr aby do przodu i tego Wam życzę !

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: