siódme niebo

jakos…

w dniu 4 października, 2012

..tak moj nastroj taki sobie…caly czas cos staje na przeszkodzie..jak cos moze sie skomplikowac to na bank sie komplikuje…czasem nie mam juz sil aby walczyc z przeciwnosciami..wiem..wiem..sila woli jest b.wazna…ale w morde jeza…tak codziennie?co chwila w kazdym momencie?

i tak wiele sil poswiecam na to by walczyc z wrodzonym lenistwem…a moze dlatego tak sie dzieje? nie wiem..ciagle szukam odpowiedzi i nie znajduje…lapie mnie zwatpienie..czasem w sytuacjach nieadekwatnych..ale to pewnie na wzor tej ostatniej kropli w kielichu…

inna sprawa, ze moja niecierpliwosc sie skreca i wije…ja i tak nabylam tej cierpliwosci wiele…ale tutaj w UK to trzeba miec jej cala galaktyke…

i nie daj cos aby okazac nerwa…

ja..choleryczka pelna geba musze temperowac sie co chwila…to meczace jest bardzo…

a i tak najbardziej meczacy jest brak komunikacji..wiem…to ode mnie tylko zalezy..ale jak zawsze mialam glowe i ucho do jezykow tak chyba po 40 zanikaja wszelkie zdolnosci, a pozostaja same wady…czasem chce mi sie wyc..

co do Jasiulka- sukcesem jest to, ze nie placze, wstaje do szkoly, idzie bez ociagania…ale nie poznaje mojego Synka..taki zywiolowy, a w szkole trusia..wstydzi sie…tlumacze Mu, ze czas itd. podpowiadam jak ma zaczac znajomosc z dziecmi..ale poniewaz nie potrafie dogadac sie z jego nauczycielka to tak na prawde nie wiem co sie dzieje w szkole…Jasiek wiele nie mowi, ciezko wylowic to co najwazniejsze, chociaz podobno jakies dziewczynki z nim sie bawily…ale inna wersja jest, ze jedna szarpala za rekaw..no i skad moge wiedziec jak bylo? moze po prostu chcialy gdzies JAska zaprowadzic, cos pokazac…

ta nauczycielka co zna polski -zna to duzo powiedziane..jest corka Polaka, jest w wieku ja wiem blizej 60 i mowi lamana polszczyzna-da sie zrozumiec ale mam wrazenie,ze mnie nie rozumie..i kicha…poza tym nie zawsze ja widze w szkole…

inna sprawa, ze Jasiek chetny do rezimu szkolnego nigdy nie byl 🙂 nie wiem…

wiem czas, cierpliwosc …

na dodatek ide dzisiaj do lekarza..sama…nie dalo rady tak umowic wizyty aby mogl isc ze mna ktokolwiek znajacy jezyk…a wazna wizyta bo potrzebuje zwolnienia…

pogoda dziwna..rano zimno az para idzie z ust..okolo poludnia juz cieplutko..

wiesci z Polski coraz ciekawsze..jak zwykle rodzina stanela na poziomie i zrobila nas..w co to sobie dopowiedzcie…

no ale Najstarszy studiuje, Olinek jakos brnie do przodu, Alina rosnie…

wiem, ze wszytkiego miec nie mozna, ze zawsze cos za cos…ale czemu to jest takie trudne?

 

ps. wrzucilam do tlumacza google -wydrukowalam i poszlam do lekarza..sie dogadalismy 😀 mam nastepne dwa tygodnie zwolnienia…no ale zeby nie bylo za dobrze-wsiakla mi karta bankomatowa…w morde i zesz..i tak ciagle i wciaz i na okraglo…


4 responses to “jakos…

  1. dora pisze:

    Ec,pod górkę ,to i sił brakuje .Rozumiem.Swietny pomysł z tym przetłumaczeniem i wydrukowaniem! Może tez podobnie działaj w szkole.No trudno,ważne żeby się jakoś porozumieć ale też żeby nie czuć się gorszym,bo się jest obcokrajowcem.
    Codzienność ciężka,ale powoli z czasem zrobi sie prosciej ,łatwiej. Wierzę w to!
    Karty dobrze poszukaj,moze włożyłaś w inną przegródkę w portfelu albo z pośpiechu wrzuciłas do torebki .Mam nadzieję,ze jak to pisze,to juz sie znalazła!
    Sciskam serdecznie!:)

    • 7thheaven pisze:

      dzieki Dora:) wlasnie skonczylam pisac do nauczycielki..ciekawe co z tego wyniknie 😀 karta niestety przepadla…jak nic diabel ogonem przykryl..bede musiala wyrobic nowa, a wtedy pewnie stara wyjrzy i krzyknei a ku ku 😀

  2. zmorka pisze:

    kurde moze Dora ma racje i na poczatek idź z kartką do szkoły ? a Jasiek szybko załapie język – zobaczysz już za chwile będzie Tobie tłumaczył 🙂
    pozdrawiam

    • 7thheaven pisze:

      i ja na to Zmorko licze…ale chyba ja mam wiekszy stres, ze nic nie wiem..ano ..zobaczymy czy nauczycielka stanie na wysokosci..bo powiem ci szczerze, ze nie wiem..serio nie wiem jak tutaj funkcjonuje administracja wszelakiego rodzaju..szok do potegi..ale to juz na oddzielna notke 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: