siódme niebo

nadszedl czas…

w dniu Wrzesień 30, 2012

..szkoly 🙂

moze jutro uda mi sie zrobic pare fotek w srodku..tak 🙂 pol dnia bede z Jasiulkiem mogla spedzic w szkole…dla adaptacji..tylko nie wiem kto jej bardziej potrzebuje…
Bestia wynudzona bardzo sam juz chce isc do szkoly-niesamowite 🙂 niestety z tego co wiem bedzie jedynym Polakiem..moze dla jego jezyka to lepiej ale wiadomo dla adaptacji to jednak przeszkoda..jest jednak promyk-jedna z nauczycielek (niestety nie JAsiowa) to Polka 🙂 i tu wielkie uff przede wszystkim dla mnie:) bo w UK wiekszosc spraw jest zalatwiane telefonicznie..i o ile moge zrozumiec o co do mnie kaman to wyartykulowac to jeszcze nie wiele…chociaz mam juz pierwsza lekcje angielskiego za soba 🙂 tak wiec wszelkie informacje szkole bedzie mi udzielac ta Pani 🙂
zakupy zrobione..czesciowo przez internet-tutaj dzieci maja mundurki-do kupienia albo przez internet albo w specjalnym sklepie…tyle, ze dostawa trwa od 15 do 20 dni..roboczych..tak akurat pod koniec pazdziernika dojdzie..no ale nic bluze mamy wypozyczona ze szkoly, koszulka niestety biala-zoltej nie znalezlismy w sklepie…bo kolory szkoly to fiolet i zolty:) a tutaj model 🙂

jeszcze tylko lunchbox w lape i uczen pelna geba 🙂
normalnie mam stresa przeogromnego…jak ta moja Maupeczka Kapucyn sie odnajdzie..czy znajdzie kolegow?czy zostanie zaakceptowany?

i tak najbardziej sie obawiam,ze Jasiulek za miesiac bedzie poprawial moj angielski 😀 czego zycze Mu z calego serca 🙂

3 responses to “nadszedl czas…

  1. dora pisze:

    No,najważniejsze,żeby Jasiek dobrze się czuł w szkole i załapał kontakt z rówieśnikami,bo pewnie trochę będzie dziwolągiem dla nich.Dobrze,ze jest ta polska nauczycielka,zawsze to raźniej.
    Oj,oj, stres za stresem,ja was nieustannie podziwiam.
    Jak się Jasio nauczy to Tobie będzie pomagał w nauce i tłumaczył,i będziecie się razem uczyć;)

    Czekam na opowieści syna jak było!

  2. zmorka pisze:

    odnajdzie się i koledzy go polubią a kolezanki pokochają 😉
    fajny ten Twój uczeń !!
    nareszcie słonko u Was !!!! niech świeci cały czas !!!!
    pozdrawiam

  3. roksanna pisze:

    ja się pytam kiedy to jasiek na szkolniaka wyrósł??? jakim cudem no!!!!!
    Ściskam was serdecznie!!!

Skomentuj

