siódme niebo

miedzy mlotem a kowadlem…

w dniu Maj 7, 2012

..jestem w danej chwili…nei jest mi z tym dobrze..nie jest…ale chwilowo nic nie moge na to poradzic…i zle mi z tym bardzo…no ale jak sie skacze na glowke do basenu z brudna woda to trzeba byc przygotowanym na wszystko..kiedys bylam zdziwiona jak ktos mi mowil, ze twarda baba ze mnie..ba nawet byli tacy co mowili, ze jestem jedynym facetem z jajami..

dzisiaj sie nie dziwie..owszem ..bylam twarda bo mialam oparcie..realne..teraz tylko mentalne a to jak sie okazuje czasem za malo…i nie z winy oparcia…

to prawda, ze nic nie ma na zawsze…

musze to przemyslec, znalezc sposob na to aby nie zostac zmiazdzona…aby moj swiatopoglad nie zostal zmieciony…bo zasady..zasady sa po to by je lamac itd ale co by sie nie zadzialo, jaki wiatr historii nie zawial, musze miec ten przywilej patrzenia w lustro bez obrzydzenia…

ot..kolejny dylemat..

tymczasem dzisiaj pojde spac najedzona 🙂 a to juz jest sukces 🙂 bez wzgledu na wzglad 🙂

a jutro?

jutro pomysle o reszcie swiata …

8 responses to “miedzy mlotem a kowadlem…

  1. idalka pisze:

    Gosia.
    Moglaś skakać do pustego basenu, prawda :)?
    Co gorsza, dno mogło być pełne potłuczonych butelek po piwie.
    Ty masz tylko brudną wodę.
    Więc nie jest tak źle. Cięzko, ale nie dramatycznie.
    Dasz radę. Bo po prostu musisz i tyle.
    A jak nie dasz???
    To wrócisz i z podniesioną głową będziesz jechać na miotle za 1500 na rękę.
    Bo wstyd to kraść i oszukiwać, cokolwiek ktokolwiek mowiłby innego.
    Daj sobie i wydarzeniom czas :).
    A może za pół roku będziesz wspominać to z uśmiechem na twarzy :).
    I zacznij mysleć przede wszystkim o sobie.
    Bo – karwasz !!! – z wiekiem się starzejesz i orka Ci nie będzie tak dobrze słuzyć, jak dwie dekady temu.
    Nie uszczęsliwiaj nikogo na siłę, bo to twój obowiązek.
    Pozwól ludziom ponosić konsekwencje własnych czynów.
    Naucz się do jasnej ciasnej żądać dla siebie od innych.
    I pozostań sobą, bo jesteś wyjątkowo wyjątkowym ewenementem :D.
    Tacy ludzie nie rodzą sie co chwila :).

  2. 7thheaven pisze:

    jako ewenement daje czas..sobie..innym itd 😀 na chwile obecna -jako ze pracuje ale na nic mi nie starcza-jestem zalezna od innych..i chcac , a bardziej nie chcac musze sie nagiac i to bardzo mocno..ale mysle, ze wyplata za dwa tygodnie uniezalezni mnie od co poniektorych…a juz calkowicie jak zjada Mezczyzni..chyba najbardziej boli moja idealistyczna dusze fakt, ze pieniadze tak bardzo sa wazne..az tak bardzo..neistety…

    • idalka pisze:

      no tak…
      w podobnym czasie obie doszłyśmy do podobnych wniosków;
      więc coś w tym musi być;
      poza tym w kraju też pracowałaś i ci nie starczało – uznaj to jako czyściec pomiędzy piekłem a niebem 😀

      poza tym Gosiaczku – nie znam nikogo, kto sobie w UK nie poukładał życia – w sensie finansowym;
      nawet Excentryczny potrafi 🙂 więc TY też :);
      będzie Grześ, zacznie pracować, wynajmiecie piękny domek z ogródkiem i będziecie żyli spokojnie i szczęśliwie doglądając waszej wnuczki i pilnując synalka 😀
      i zobaczysz, jak będziesz szczęśliwa, z tego co masz, po takich jak obecne – przejściach 🙂

  3. 7thheaven pisze:

    Belatko..lejesz miod w moje serce:) wiesz,ze slowa maja moc sprawcza?:) z jedna korekta..w tym ogrodku bedzie skikal taki jeden Elf..no..i obrazek gotowy 😀

  4. idalka pisze:

    Wiem 🙂
    i wiem, że moje bardzo 🙂
    po jaką cholerę bym się tak wysilała, gdyby nie miało być efektu :)?
    jakbyś nie wiedziała, że ja leniwiec z tych najleniwszych, bo kiedy nie muszę mocno, to nawet siku nie chce mi się iść zrobić niekiedy 😀
    co do skikania, to darz bór 😀 bo nie wiem, czy do tego czasu będę siły miała fizyczne, bo psychicznie to indianek z tobołkami jest nas dwie 😀
    tylko się nie poddawaj 🙂
    bo najcenniejsze to, co najtrudniej przychodzi, pamiętasz:)?
    i nie dostaniemy na plery więcej, niż damy radę utachać 🙂
    widać, ty i ja to berberyjskie baby 😀
    albo te słonie, co dzwigają na swym grzbiecie świat cały 😀

    dbaj o siebie 🙂
    jeszcze trochę i się poukłada 🙂

  5. 7thheaven pisze:

    hihihihi:D w swiecie dysku to prawie jak w UK..albo na odwrot? 😀 😀 tachamy..tachamy..nei poddajemy sie bo i tak to nic nie zmieni 😀 a los zaczyna powoli odkrywac swoje zamiary…i ta ciekawosc trzyma mnei na powierzchni…co tak na prawde autor mial na mysli 😀
    dbam…piwko i czipsy..to chyba tez dbanie ? 😀

  6. idalka pisze:

    no ba 😀

  7. idalka pisze:

    co tam???

Skomentuj

