siódme niebo

witam ze stolicy..

w dniu Kwiecień 13, 2012

wpadłam jak po ogień na dwa dni 🙂 w UK działo sie tyle, że chyba książkę czas zacząć pisać..

wiem, że wszystko dzieje sie po cos..i mam nadzieje, ze niedługo zostanie mi to objawione…

w wielkim skrócie…zaliczyłam areszt..:D po czym dwa dni później zostałam wyrzucona na bruk w ciągu minuty 😀

jak na razie korzyść z tego taka, ze stwardniałam momentalnie, wyspałam się i odetchnęłam 😀

ale teraz jestem z rodziną..jeszcze kilkanaście godzin i to jest najważniejsze 🙂

wrócę do UK to przysiądę i opisze i poodpowiadam 🙂 bo teraz miseczka flaków na mnie czeka 😀 mniam 😀

Zmorko – jestem juz w fazie stabilizacji ale ciężka praca i stres  spowodowała spadek o kolejne 3 kg 😀

4 responses to “witam ze stolicy..

  1. zmorka pisze:

    matkozsynem ! w areszcie ??? a siedziałaś z murzynką lub chociaż z kurwą ?
    jaaaa ale czad !!!! a grypsu się nauczyłaś ???
    opowiadaj opowiadaj !!!! ja wiem że dla Ciebie to był horror ale wiesz taki czad !
    jaaaa a moge mówić że mam znajomą kryminalistkę ?????
    no a te wszystkie „atrakcje” to szprychulę z Ciebie zrobią 😉
    pozdro , narka

  2. dora pisze:

    Ożesz ! to mocne przezycia miałas,wyobrażam sobie ten stres.
    Czekam zatem na szczegółowy opis akcji , Buziaki!

  3. idalka pisze:

    Karwasz!!!!!!!!!!!!

    człowiek myśli, że ma ciekawe zycie, póki ciebie nie posłucha albo nie poczyta 😀
    dubluję pytanie: z kim kiblowałaś w celi :D?
    nie pytam za co ,bo wiadomo, że za niewinność 😀
    Boziulku – chyba życie ci przeleciało przed oczami jak skaczącemu z pałacu kultury ( niższy budynek uniemozliwia przwinięcie do tyłu ponad 40 lat atrakcji życiowych 😀 )
    walnęłaś sobie jakieś tatoo czy nie zdążyłaś ???!!!

    a już całkiem serio:
    czekam na szczegółówe szczegóły; inna treść mnie nie interesuje;
    chcę i żąam szczegółowo szczegółówej relacji z każdego szczegółu tego wydarzenia;
    nieważne, czy tu czy na maila, czy gdzie chcesz;
    JA CZEKAM.

  4. zmorka pisze:

    jasiowa no chyba znowu Cię nie wsadzili co ???
    dawaj te opowieści !!!!

Skomentuj

