siódme niebo

dzisiaj siedzę na ogrodku pod palmą…

w dniu Marzec 23, 2012

w krótkim rękawie 😀 wiosna pełną gębą 🙂

pracę oswajam..bo mam już kontrakt w hotelu !:) było b. ciężko przez pierwsze 4 dni..dzisiaj już luz..ale ciężka to praca…poza tym wczoraj na dodatek dowalił mi okres..masakra..a Pakistanczycy mają b. specyficzny zapach..aż mnei dusiło jak wchodzilam do pokoju…przetrawione curry to dla mnei masakra…ale do przodu…czlowiek nie świnia przywyknei do wszystkeigo 😀 jeszcze trochę i takich mięśni się dorobię,że wzrokiem będe zabijała 😀

jak na razie zasuwam dzień w dzień dzisiaj tylko krócej..ale dobrze..funty potrzebne:) tym bardziej,że jest co kupować:D

czas szybciej zleci do przyjazdu Chłopaków 🙂

w maisto miedzy parkany latam już jak stary mieszkaniec 🙂 sie wyjadacz powoli robię 😀 co do Polaków na obczyźnie jak na razie mam dobre zdanie…nie jest tak źle 🙂 wszystko zależy od człowieka tak na prawdę 🙂

mieszkanie mam prawie na 100 % wiec zaczyna się fajnie klarować:)

za tydzień siostra otwiera pub polski więc i zabawa bedzie:)

jest „ołrajt” 🙂

6 responses to “dzisiaj siedzę na ogrodku pod palmą…

  1. AprilGirl pisze:

    Cieszę się bardzo, że wszystko dobrze się układa 🙂 Pobędziesz tam troszkę, podszkolisz język to i praca lżejsza się znajdzie 🙂
    A jak ja byłam w Irlandii (daaawno temu) to nikt mi nie wierzył jak opowiadałam, że tam mają palmy 😀
    Buziole :*

  2. 7thheaven pisze:

    no pewnei tak będzie Kochana 🙂 wiem,że potrzeba czasu 🙂 są są 🙂 a jakie magnolie 🙂 kwitną na całego 🙂 buziaki:)

  3. dora pisze:

    Tfu,tfu, SUPER

  4. zmorka pisze:

    no to tak 3maj 🙂

  5. Idalka pisze:

    jakoś tak czuję, że takowej radości, jaką teraz tryskasz – to dawno nie czułaś 🙂
    tyraj Kobieto, bo i masz dla kogo i masz za co (w sensie funciaków :D)

    i niech mi teraz ktoś powie, ze ruch to nie zdrowie 😀

  6. kuleczka pisze:

    raju teraz patrze i cholera jakie zmiany!! poszlas szerzej niz ja. gdyby nie brak jezyka tez bym sie wyniesla raczej

Skomentuj

