siódme niebo

nadejszła wiekopomna chwiła…

w dniu Luty 22, 2012

bilet od dawna kupiony, odprawa on-line zrobiona i w dzień, którego nie ma czyli 29 lutego robię wielkie uff i mało serdeczne pa pa Ojczyźnie..Polska się na mnie wypięła..to ja też jak ten Kuba..mam dosyć tylu sytuacji, że się ulało…a ja tylko chcę normalnie żyć..godnie..nic więcej..chyba za duże mam wymagania jak na polskie warunki..

nie wybieram się daleko..na Wyspy..i tak szybciej tam dotrę niż z Warszawy nad Bałtyk buhehehhehe

co więcej..jak tylko poukładam sprawy ściągam Żaba i Jasia 🙂 a potem resztę potomstwa…

jeszcze nie umieram, jeszcze żyję i jeszcze powalczę 🙂 tam gdzie to możliwe 🙂

oczywiście, że się boję..byłabym idiotką gdybym strachu nie odczuwała..ale BARDZIEJ obawiam się tego co w Polsce mnie czeka niż tego co tam mnie spotka..

( a i tak najbardziej się boję lotu 😀 )

no..

następna notka z drugiej strony rzeczywistości już będzie 🙂

8 responses to “nadejszła wiekopomna chwiła…

  1. zmorka pisze:

    no !
    niech MOC będzie z Tobą !!!!
    tak trzymaj
    29 luty to bardzo dobry dzień na nowe
    Gratuluję odwagi no i czekam na wieści 😉

  2. dora pisze:

    Wow, ależ miałam nosa,cos mi podszeptywało,ze jak juz cos wymysliła,to bardzo na poważnie.
    Bardzo,bardzo zycze powodzenia,bo to odwazna ,ale i pewnie odpowiednia decyzja.
    Zeby wam sie zyło dostatnio i szczęsliwie !

  3. roksanna pisze:

    O ranciu no to wysokich lotów, miękkiego lądowania i POWODZENIA! I pisz koniecznie!

  4. AprilGirl pisze:

    Na pewno nie boisz się bardziej niż ja przed tym „pierwszym razem” 😀 A teraz mam nowe hobby 😀 Więc nie bój żaby, będzie git 😀
    Trzymam kciukolce za pozytywny obrót wszystkich spraw… Buziole Kochana, trzymaj się tam i odzywaj tutaj czasem. :* :* :*

Skomentuj

