siódme niebo

hehehe:)

w dniu Styczeń 21, 2011

piątek za 15 weekend:D jupii..nawet fakt zjebutania się suwaka w moim kożuszku już nie martwi i nie denerwuje:D
no i jutro micha sałatki!:))) to dopiero szczęście:)

normalnie nadaję się na świętą i – jebliwą:D no bo jak potrafią mnie cieszyć takie drobiazgi przy dramatach całego świata to muszę być kobitą z aureolą jak nic:)

no to miłego odpoczywania:) czy tam czego sobie życzycie:)

6 responses to “hehehe:)

  1. zmorka pisze:

    a jaką sałatkę masz ? i kto ją zrobi?
    ja to bym nawet se zjadła takiej klasycznej wiesz pyry groszek marchewa itp

    • 7thheaven pisze:

      a nie …ja taką surówkę surówkę:D Żab mi pociacha bo ja nie mam cierpliwości:D

      proszszsz przepis

      właściwie prawie surówka bo występuje ogórek kiszony:))))ale prosta,smaczna ..tyle,że nakroić się trzeba:))) ilość podaję na dużą michę-czyli na 4 osoby…i też może być mało:)

      duża papryka-kolor do wyboru,
      2 ogórki zielone,
      3 duże pomidory,
      2 cebule,
      ogórki kiszone 3-4 (ilość w zależności od smaku)

      Wszystkie składniki obrać (paprykę niekoniecznie) i pokroić w drobną kostkę.Wymieszać. I już:))) nie trzeba doprawiać-słoność regulować ogórkiem kiszonym:))powinna postać przynajmniej ze 2 godzinki:)))pychota
      Smacznego
      przeklejony z bloga o pichceniu:)

      NAJLEPSZA W LATO BO WIADOMO POMIDORY WTEDY SMAKUJĄ JAK POMIDORY:) KURDE i znowu ta moja klawiatura:(

  2. AprilGirl pisze:

    Sobota – ulubiony dzień tygodnia 😀 U mnie też dziś sałatka 🙂 Choć nie taka zdrowa – ale czasem można 😉 Miłego relaksowania 🙂

  3. uliszka pisze:

    Mam nadzieję, że weekend był udany,micha sałatki wieeelka, a kolejny tydzień strzeli jak z bicza i znów będzie piątek po południu:-)))

    • 7thheaven pisze:

      udany bo micha sałatki wielka i udało się pospać, być na spacerze kiedy słoneczko chwilowo wyjrzało, a Jasiek z wypiekami biegał i bil sie z każdym śnieżkami:)
      mam też nadzieję,ze te 5 dni poleeeci:) czego i Tobie życzę:)

Skomentuj

