siódme niebo

następna rocznica za nami…

w dniu Styczeń 2, 2011

Ola, jej dzieło i Aleks jej mężczyzna…

 

Impreza minęła b. sympatycznie, jak zwykle procentowo mocno było-jak to bywa kiedy starsze pokolenie do nas wita..swoją szosą zauważyłam już dawno,że pokolenie moich rodziców ma lepsze głowy niż my 😀

w związku z powyższym jak i ogólnie całym rokiem, sylwester spędziliśmy we trójkę -ja, Żab i Jasiek.

ponieważ zazwyczaj nie składam uroczystych przyrzeczeń na nowy rok i tym razem się nie wyłamałam aczkolwiek…jest parę spraw, które chciałabym w końcu zrealizować…ale z doświadczenia wiem,że jak o nich mówię głośno to nic z tego..więc zamilczę:)

a jak wyjdą to się pochwalę 😀

a teraz…pewnie posieję ogólne zgorszenie ale..normalnie cieszę się,że jutro do pracy…serio..pobyt z Jasiem w domu bez zbytniej możliwości wybiegania Bestii to już jak dla mnie za dużo:)

jutro przedszkole, praca i powrót na 3 dni do normalności bo potem znowu ogólny pochlaj i pociejewo 😀

 

czego i Wam życzę w tym nowym roku:)

8 responses to “następna rocznica za nami…

  1. uliszka pisze:

    Ola ładnie wygląda:-)

    Ja też się cieszę, ze do pracy, z tego samego powodu. Antosia jeszcze będzie trochę w domu po chorobie, ale z tatą. Mama wybywa do pracy;-)

    Trzymam kciuki za postanowienia.

    • 7thheaven pisze:

      z przodu to prawie nic nie widać:)mi się dzisiaj udało i Tata Jaśka do przedszkola odtransportował..tak nie lubię tego odprowadzania…trzymaj ..się przydadzą:D

  2. AprilGirl pisze:

    Jak bym nie wiedziała, to bym się nie domyśliła 😉 Wszystkiego naj dla 18-tki 😀
    OK to czekamy na przechwałki 😀
    Ja mam podobnie, wolę nie mówić na głos. Nie mam jeszcze konkretnych postanowień, dopiero coś mi tam zaczyna chodzić po głowie. Bezpiecznie chyba będzie choćby spisać je w kalendarzu, w najciemniejszym zaułku, bo nim się zabiorę za realizację, to zapomnę co chciałam osiągnąć 😉

    • 7thheaven pisze:

      to prawda:D jak człowiek gdzieś udokumentuje to przynajmniej przed sobą w razie co musi się tłumaczyć..a tak?nie ma?to znaczy,że nie ma i kropka:D już dawno zauważyłam,że samemu sobie człowiek najszybciej wybacza:D więc dobrze mieć jakikolwiek bicz nad głową…

  3. dora pisze:

    :))))) dobre podejscie,najlepszego !

  4. zmorka pisze:

    ale tą 18 -tkę to Ola miała czy jak bo nie kumam 🙂
    tort z kolei bardzo kumam i pożarłabm kawałeczek 🙂

Skomentuj

