siódme niebo

no właśnie..

w dniu Grudzień 21, 2010

mam zamrażarkę do oddania..tylko nie mam transportu jak coś…ma ok 5 lat, trzy szuflady, elektrolux..wymiary i inne podam jak ktoś będzie zainteresowany-chodzi i mrozi..szkoda by wystawić pod blok-może się komuś przyda?
jak coś to pytać na e-mail: von_lipki@o2.pl

poza tym muszę iść znowu do okulisty bo oczko wypadło temu misiu i nadal ropieje..szlag-cała butla kropli poszła i żadnej poprawy…trochę mnie to zniechęca..do wszystkiego..pół nocy nie przespanej na dodatek…leniwiec we mnie się obudził i grasuje na maksa-jeżeli tak można powiedzieć o leniwcu 😀 no ale wczoraj to był hardkor po całości-czy wiecie,że w play jak się jest nowym klientem to wymagają zabezpieczeń np. karta kredytowa? no poszaleli do końca-hak im w smak..pójdę i się z orange przeproszę..znaczy nie dla mnie..Starszak ma obiecanego notebooka-w nagrodę za naukę a i przyda Mu się na studiach:D jakoś jestem dziwnie pewna,że Mu się uda…posmakował pracy na zmiany i w odległości 2 godzin dojazdu-i sam powiedział,że woli studiować:D proszę-jaka ulga:D dobrze,że chociaż nad jednym nie trzeba intensywnie pracować i wbijać do głowy rzeczy podstawowych…no ale w końcu taka jest sprawiedliwość życiowa…na szczęście daje i czasem na plus a nie tylko kopie po tyłku:D

6 responses to “no właśnie..

  1. dora pisze:

    Fajnie ze starszakiem:)

    z tą zamrażarką to faktycznie, na osiedlu,gdzies w miescie powywieszaj ogloszenia,moze zapytaj w kosciele czy jakies pomocy spolecznej,szkoda na smietnik

    • 7thheaven pisze:

      tak zrobię, popytam po znajomych :)chociaż ludzie teraz dziwni bywają…ja, jak Starszaki były małe, to z braku kasy to mocno używaną pralkę nabyłam i parę lat mi jeszcze służyła i nie mam oporu przed używanymi ciuchami itd ale znam i takich, którzy uważają,że używane to nie wiem..parchate?

  2. uliszka pisze:

    korzystam z używanych rzeczy, sprzętu i ciuchów, i sama swoje oddaję dalej w świat…

    Nic tak nie motywuje do nauki i kształtuje właściwy system wartości, jak pot wylany przy pracy fizycznej;-)

  3. idalka pisze:

    kurcze 😀 a ja do playa się od stycznia przenoszę 😀 umowę już podpisałam i z orange się pożegnawszy – kupkam na ich stawki za minutę; zeby mi wieloletniemu klientowi takie stawki dawac, to mam ich w tobołku dupskiem zwanym! 😀

Skomentuj

