siódme niebo

a jego imię ..3 i takie inne :)

w dniu Kwiecień 11, 2009

a-015

jak co roku o tej porze 🙂

„Jasiu..trzy lata temu byłam z Tatusiem w szpitalu a Ty byłeś w brzuszku.
Mamo następnym razem chcę być tam razem z Wami ”

Żyjemy – jak zwykle 🙂 tylko jakoś tak bardziej realnie 🙂

ale taka całkiem świnia nie jestem – pamiętam o wszystkich 🙂

Zdrowych, spokojnych i rodzinnych – nieodmiennie Świąt Kochani 🙂
od całej 5

10 responses to “a jego imię ..3 i takie inne :)

  1. uliszka pisze:

    Pamiętam te „trzy lata temu”. Wtedy pojawiłam się u Ciebie. Pięknych Świąt. Uściski dla całej Piątki:-)

  2. AprilGirl pisze:

    100 lat w zdrówku i z uśmiechem na twarzy każdego dnia dla Bohatera wczorajszego dnia 🙂
    I wesołych Świąt dla Was wszystkich 🙂

  3. idalka pisze:

    sto lat i mokrego poniedziałku :o) buziaki !!!

  4. Małgosia pisze:

    O proszę, jak ładnie wstąpiłam…na torcik i to maminej roboty 🙂
    Serdeczności urodzinowe, trzy lata to piękny wiek.
    Pozdrawiam wiosennie , poświątecznie całą piątkę :-)*

  5. Pherenike pisze:

    No, no, 3 lata, to już Ci rośnie kawaler 😉

  6. roksanna pisze:

    Trzy lata…o matko i corko i synowie ech ;))) Brakuje mi Was tak bardziej tu, ja wiem ,ze real wazniejszy tak powinno byc, ale zal mi tego czasu minionego…Buziaki dla Was przeogromne :*****

  7. Małgosia pisze:

    Buziaki Dniodzieckowe dla całej trójki :-)***

  8. Moniqua pisze:

    ten czas tak szybko leci, jak dziś pamiętam, jak co chwile otwierałam Twojego bloga w oczekiwaniu na Te wieści a to już trzy lata….
    Brakuje tu Ciebie ale wiem real wciąga czasem bardziej niż wirtualny świat:D

  9. Madanka pisze:

    Też pamiętam i też tęsknię. Czy znalazłaś inne miejsce wirtualne, czy też życie Cię tak absorbuje? Buziaki serdeczne dla całej piąteczki.)))))*****

  10. Małgosia pisze:

    Czemu to pole tak leży odłogiem?
    Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

