siódme niebo

żyję..ale w tym upale to nie życie :D

w dniu Sierpień 2, 2008

„włączył” mi się samotny wilk…czasem tak mam..wbrew obrazowi społecznemu-jestem samotnikiem..a, że ostatnio byłam osaczona przez zbyt wiele „cudzych” i swoich problemików oraz fizycznie przez Jaśka-to moje lekarstwo…wycofanie…czytam,podglądam ale z daleka…za tydzień urlop-może wtedy wyjdę ze swojej skorupki…albo i nie..bo urlop rodzinny i w domu…marzy mi się dzień „wolności” w pustym pokoju..ja i cisza…

ale są i sukcesy-Jasiek zaprzyjaźnił się z nocnikiem 🙂 tyle,że musi latać na gołka bo inaczej rżnie w majty-zdaje mu się,że to pielucha 🙂 w domu to w domu..nie wiem jak to będzie w przedszkolu..no i o nocach bez pieluchy nawet nie myślę-chyba w epoce dojrzewania Mu przejdzie 😀

gada jak najęty-jest w stanie zagadać i zmęczyć 4 dorosłe osoby na raz..skubany -chyba napędzany atomami jest 🙂 a przekleństwa wychwytuje najlepiej …ale i ładnie już śpiewa 🙂 jego wersja kołysanki:

„z popielnika na Wojtusia..cyt..zgasła” 😀

opanował pedałowanie, zjeżdżanie z najwyższej zjeżdżalni i zabawy z dziećmi w piaskownicy 🙂 czyli społecznie rozwija się i chyba przedszkole powinno przejść w miarę gładko..w miarę bo po 3 godzinach nie widzenia mamuli-już tęskni i idzie do domu…

był już u dentysty – niestety lapisowanie było-na szczęście tylko 4 zęby…daje sobie myć zęby-nawet zaczyna juz opanowywać sztukę wypluwania wody 🙂

spanie-nadal mamula musi usypiać ale..generalnie budzenie w nocy bywa raz na tydzień:) potrafi zasnąć ok 21 a obudzić się o 8-sukces:)

no i wielka przytulanka z niego 🙂

i tyle nowości…i tak z pewnością połowę ominęłam – pozdrawiam wraz z całą rodzinką 🙂

12 responses to “żyję..ale w tym upale to nie życie :D

  1. yawa pisze:

    Gratuluje zdolnosci Jasiowi, i ciesze sie z przespanych nocek, a jak juz ‚wrocisz’ do siebie to daj znac 🙂 Harcerze juz pojechali!!

  2. Madanka pisze:

    Znaczy się mniej więcej u Ciebie normalnie. Każdemu z nas czegoś brak i za czymś się tęskni. Człowiek już tak ma.))))) Jasiek już coraz bardziej samodzielny. Jeszcze trochę, wydorośleje szybciej jak pójdzie do przedszkola. Powiedz, proszę kto to jest ta na pewno nienormalna straszna baba? Mecenas? Ona istnieje naprawdę??????
    Buziolki.))))))******

  3. Lunetarius pisze:

    Wszystko w normie. Każdy ma swoje chwile na zaskorupienie:-)

  4. kajka68 pisze:

    Właśnie mam czas na odwiedzanie ,czytanie…mąż w sanatorium…ale sił mi brakuje…tak bardzo pragnę zeby choc 5 min ktoś się tuską zajął ,zeby mi głowa odpoczeła od tego latania dookoła …spokoju i choc trochę lluzu…

  5. uliszka pisze:

    Dobrze, że jesteś tu:-)Buziaki dla całej piątki.

  6. AprilGirl pisze:

    Na wszystko przychodzi pora 🙂 A marzenia są po to, by je spełniać – urwij się gdzieś w zaciszne miejsce i naładuj baterie 🙂 Całuski x 5!

  7. Pherenike pisze:

    Wróciłam 🙂 Ale raczej na smutno niż na wesoło

  8. roksanna pisze:

    A ja cała rodzinkę buziakuje :)))))

  9. Kat pisze:

    Pozdrawiam również!!!

  10. Madanka pisze:

    Sto tysięcy razy tu już zaglądałam. Upały się skończyły, a tu siedzi nadal samotny wilk. Czy Ty się stąd wyprowadziłaś, a ja o tym nic nie wiem??????? Mimo to buziaki serdeczne zostawiam.)))))))*****

  11. boguslaw pisze:

    Czas coś napisac, wrzesień się kończy. Pozdrawiam serdecznie całą Piątkę.

  12. Małgosia pisze:

    W zimnicy też nie życie. Dobrze, że w kaloryferkach juz od tygodnia ciepłko gra 🙂

Skomentuj

