siódme niebo

za dwa dni..

w dniu Czerwiec 10, 2008

za dwa dni -12 czerwca -odetchnę – tak czy siak i wtedy mnie odblokuje 🙂

wszyscy zdrowi-przynajmniej na ciele 😀

pozdrawiamy całą 5:)

ps.dalej czekam na te cholerne wyniki..może dzisiaj…

ps2. a ten tuman angielski to powinien kanałami na Wyspy wracać…

8 responses to “za dwa dni..

  1. Lvnetarivs pisze:

    A ja mam tak jak ten kot we wcześniejszym wpisie. Kurna nic mi się nie chce w te upały. Nawet stópki nie cha drgnąć:-)

  2. Małgosia pisze:

    Dobrze odgaduję,o rekrutację Oleńki chodzi?
    Dobrze będzie, zobaczysz. Na pewno od września pójdzie do szkoły, jak nie do tej to do innej.Trzymajcie się 🙂

  3. Madanka pisze:

    Ufffff! No dobrze, że chociaż się odezwałaś. Poczekamy. Tylko spokojnie. Buziaków mnóstwo.)))))****************************

  4. AprilGirl pisze:

    Zdrowie to podstawa – i tego się trzymaj 🙂 A ja trzymam kciuki za pozytywne rozwiązania 😀

  5. uliszka pisze:

    Hej, hej:-) Trzymaj się i nie daj. To już tylko dwa dni.

  6. boguslaw pisze:

    Ależ oddychaj…pełną piersią, a nawet dwoma…

  7. kobietapoprostu pisze:

    No i co ? Udało się ? 🙂 Buziaki x 5

  8. idalka pisze:

    dobra – rozgryzłam wszystko;
    a ten tuman to sędzia łeb?:o)

    łeb łeb 😀

Skomentuj

