siódme niebo

wszystko zielone

w dniu Listopad 25, 2007

Mariusz Lubomski – Spacerologia

Chciałem zrozumieć wilka wycie,
Zaszyłem się samotnie w las.
I wiodłem wilkołacze życie,
We wnyki wchodząc raz po raz.,
Chciałem zrozumieć co ptak śpiewa,
Dotykać czasem rąbka chmur,
Przesiadywałem więc na drzewach,
Skończyło się porażką znów.
Minęła naiwności pora,
To było dawno a od wczoraj.

Mam ręce w kieszeniach,
A kieszenie jak ocean
Powoli chodzę i rozglądam się.
Kieszenie jak ocean a ręce mam w kieszeniach,
Dlatego wiem, gdzie żyję, dobrze wiem.
Mam ręce w kieszeniach a kieszenie jak ocean,
Powoli chodzę i rozglądam się.
Kieszenie jak ocean a ręce mam w kieszeniach,
Dlatego wiem gdzie żyję, dobrze wiem.

Była raz chwila uniesienia,
I wchłonął mnie radosny tłum,
Poczułem z ludźmi serca drżenie,
Lecz w oczach ich był tylko lód.
Kiedyś ujrzałem ranną zorzę
i wyciągnąłem do niej dłoń,
Tak blisko byłem głębin morza,
w kałuży tkwiłem jednak wciąż.
Wynik doświadczeń i poznania,
oduczył mnie utożsamiania

Mam ręce w kieszeniach…

Patrzę na ludzi, z brzegu stoję,
a wielką wodę w piersiach mam.
Zaglądam w lustro ze spokojem,
bo wiem, że to jest światła gram.
Gdy mi gorączka nagle skacze,
w kieszeni mam dla pięści chłód.
Gdy na swojej drodze śmierć zobaczę,
wykrzyczę: ta ma lekki chłód.
A póki co, spacerologia,
to moja jest ideologia.

Mam ręce w kieszeniach…

12 responses to “wszystko zielone

  1. Pherenike pisze:

    Witajcie Jaśki wędrowne zielono- niebieskie! Jakże Wam weekend mija?

  2. 7thheaven pisze:

    najkrócej ujmując-piernikowo 😀 mam zalew ciastek i zapachów 🙂

  3. Madanka pisze:

    zielono i piernikowo, to znaczy ok.)))*****

  4. 7thheaven pisze:

    zazwyczaj jest ok 🙂 ważne ,że coraz lepiej wychodzi mi otrząsanie się z różnych takich błotnych dodatków tworzonych przez bliźnich…

  5. Stara Gazeta pisze:

    A ja bym pożarła… wiesz co… kogo… :-))))
    Tęsknię do niego!

  6. cleocatra pisze:

    Jakie macie słodkie kapcioszki oboje 😀

  7. aga pisze:

    Jasiek rośnie jak na drożdżach! Pozdrawiam serdecznie.

  8. bogusław pisze:

    Jest tu jednak pewna niekonsekwencja…bowiem nie Masz zielonych papuci…
    Pozdrawiam radosną Piątkę.

  9. Alicja pisze:

    ależ cudne spojrzenie ;-))

  10. Małgosia pisze:

    Zieloności dobrze robią na oczy 😉
    Pozdrawiam 🙂

  11. Alez Jasiek wyrosl 🙂 Wysoki sie robi ten Twoj brzadac 😉

  12. 7thheaven pisze:

    Gazeta–jej..wcale Ci się nie dziwię 😀 też mam takie zapędy..co wieczór 😀

    Cleo–heh..moje już się popsuły ..za to teraz jakie mam:D

    Aga–oj rośnie..rajstopy coraz krótsze:) buziaki:)

    Bogusław–co więcej..teraz mam brązowe D: ale jakoś to zdjęcie tak mi sie kojarzy..z zielonym:D

    Alicja–Kochana..jakbyś przyszła to by zwojował Cię w 5 minut-uwielbia DRYNDRYNY:D

    Małgosia–żebyś wiedziała..szczególnie takie ślepe jak moje:D

    Monika–ma po kim:D

Skomentuj

