siódme niebo

się dzieje :)

w dniu Listopad 20, 2007

tyle się dzieje,że muszę popunktować chyba 😀

1. wszyscy zdrowi 😀

2. mamy nowy komp 🙂 a tam komp..to radocha Żaba 😀 ja najbardziej się podniecam monitorkiem 😀 płaski i wielki ! 20 cali..to dla ślepoty bardzo ważne 😀 no i w końcu mam drukarkę i skaner..dopiero zacznie się dziać..już parę fotkę zeskanowałam…ciekawa jestem Waszych opinii min o Starszaku i Jaśku 😀 no dobra..się też wstawię..ku potomności i żalowi ,że to się ne wrati 😀

3. nerwosol chwilowo poszedł w odstawkę…oby jak najdłużej tam sobie był 😀

4.praca się kręci w akuratnym tempie 🙂

5. firma Żaba w trakcie legalizacji…a nazwa ..”Siódme niebo ” 😀 jakżeby inaczej 😀 bo po Jego remoncie będziecie w 7 niebie 😀 z ulgi 😀 będę tworzyła stronkę ale to jeszcze trochę..
6. właśnie..u mnie w linkach pt remonty! jest stronka-sama robiłam 😀 o firmie mojego Teścia…Żab też tam robi jak coś 😀 proszę wklejać linka u siebie i polecać 😀 nieskromna jestem nie ? :D:D:D:D

7. Jasiek ma dwie nocki za sobą kiedy to zasnął bez bujania i u siebie w łóżeczku..to akurat najmniejszy w sumie był problem aczkolwiek bez ryku się nie obeszło 😀 zastanawiam się tylko kiedy nastąpi fakt przespania całej nocy…częściej niż raz na pół roku 😀

i w sumie to chyba wszystko..jak sobie przypomnę dopiszę 😀

a..czy też czujecie już te Święta w powietrzu ? 🙂 nie o ozdoby mi biega itd ale nastrój? 🙂 mimo,że w wawce brak śniegu..jakoś tak…świątecznie już zaczyna być 🙂 przynajmniej u mnie w głowie 😀 czego i Wam życzę 🙂

a to na wczucie się w tą atmosferę 😀

niestety nie zmieściła się cała choinka 😀

ps. a u Jaśka? piorun dupnął w szczypiorek ! 🙂

PS : wielka prośba…po zmianie komputera,w czasie przenoszenia danych niestety zagubiłam sporo adresów mailowych….dajcie znać..nawet wysyłając pustą kopertę 🙂 będę wdzięczna:)

11 responses to “się dzieje :)

  1. Małgosia pisze:

    Ważne, że się dzieje 🙂
    A co do archiwalnych fotek – starszaki widzę od zawsze anioły, a Jaśko kopia Pawła – nie macie wrażenia, że deja vu Wam się zdarzyło?
    Pozdrawiam :-)*

  2. Alicja pisze:

    cudny szczypiorek :-)))

  3. bogusław pisze:

    Zapoznałem się ze szczegółowym „sprawozdaniem z działalności na niwie rodzinnej”
    Nastrój świąteczny jakoś jeszcze mi się nie udziela, aczkolwiek zimowa aura ku temu obliguje.
    Pozdrawiam serdecznie całą Piątkę.

  4. 7thheaven pisze:

    Małgosia– jasne..anioły 😀 😀 😀 kopia..powiem Ci,że każdy to mówi:) buziaki:)

    Alicja–troszku się rozwichrzył 😀 po kąpieli 😀

    Bogusław–a widzisz..a w wawce brak oznak-prócz mrozu-a mi już gwiazdki w głowie 😀 cała 5 odpozdrawiam Ciebie i Żonę:)

  5. Pherenike pisze:

    Hej, hej, pozdrawiam warszawsko i migliście, ależ dziś piękną mgłę mamy, prawda? taką londyńską, angielską… 😉 Co do świąt… jeszcze nie czuję tego klimatu. A komp też mam nowy… i muszę go spłacać 😦
    A firmie rodzinnej życzę dużo sukcesów 🙂

  6. 7thheaven pisze:

    super było:) tym bardziej,że potem słońce wyjrzało 🙂 Starówka kapitalnie wygląda we mgle:) co do kompa-pobratajmy się 😀 ja też muszę 😀 20 miesięcy ! 😀 a nie dziękuję co by nie zapeszyć 🙂

  7. Pherenike pisze:

    Ja wczoraj zdążyłam sobie obejrzeć kawalątek krakowskiego przedmieścia rozkopanego i zamglonego, kiedy zmierzałam na BUW kopać się w poszukiwaniu literatury do pracy magisterskiej, siedziałam, czytałam, buszowałam wśród woluminów i nagle przez szybki dachu na BUWie zaświeciło słońce, zrobiło się prawie wiosennie, ale, kiedy wyszłam, słońca znowu jakby mniej się zrobiło i poczułam, że to jednak listopad… 😦

  8. 7thheaven pisze:

    ale dzisiaj od rana znowu niemalże wiosennie:) poczekajmy na śnieg..wtedy nawet w dni pochmurne będzie raźniej:) poza tym grzebanie w książkach nieodmiennie kończy się zakurzeniem a to potrafi zepsuć nastrój nawet w letni dzień:) a swoją szosą…jaki temat pracy?:)

  9. Pherenike pisze:

    Swoją szosą- postawa twórcza a cechy osobowości. Taki na razie projekt tego tematu, pewnie jeszcze się doprecyzuje 🙂 A dziś nad pruszkowem są piękne chmury, niemal jak zsiadłe mleko, ciekawe, czy jakiś snieg z nich spadnie 🙂

  10. 7thheaven pisze:

    no proszę:)bardzo ciekawy temacik :)a wiesz,że ostatnio doszłam do wniosku,że zazwyczaj talent nie idzie ze szczęściem..najogólniej ujmując..coś za coś..i sama nie wiem co lepsze..czy szarość i spokój czy barwność i wieczna rozterka..z zsiadłego mleka co najwyżej placki wyjdą:D mniam..a śniegu ni cholery nie widać i ciepło i ponuro i mglisto..może słońce wyjdzie w zamian?:)

  11. hehe Jasiek szypiorkowaty jest zaje …. !!

Skomentuj

