siódme niebo

a u mnie….

w dniu Listopad 15, 2007

całkiem jak w tym kawale….

Wchodzi facet do apteki i cichutkim głosem mówi:

– Nerwosol poproszę…
– Co proszę?
– NERWOSOL KURWA!!!

ale żeby nie było,że taki całkiem dół….

Jasio wysłał list do swoich dziadków. Dziadek czyta list babci na głos:
„Kochani dziadkowie, wczoraj poszedłem pierwszy raz do szkoły i  miałem godzinę wychowawczą.   Wychowawczyni powiedziała, że musimy zawsze  mówić prawdę więc się Wam do czegoś przyznam. W te wakacje jak byłem u was to zszedłem do piwnicy nasrałem do słoja z kompotem  i odstawiłem z powrotem  na półkę. Jasio”
Dziadek skończył czytać, jebnął babkę w ryj i mówi:
– A mówiłem ci „Gówno”! Ale ty „scukrzyło się, scukrzyło się!!!”

z obywatelskim pozdrowieniem 😀

9 responses to “a u mnie….

  1. Pherenike pisze:

    Piękne, he he. Jaś to musi być łobuz 😉
    Przedni żarcik 🙂 Jakoś tak jeszcze pozytywniej mi się po nim zrobiło. Mała rzecz, a cieszy 😉

  2. hehe dobre :))
    ja miałam dziś podobnie 🙂 atmosfera w pracy jakaś nerwowa, bo nawał pracy i … co chwile kur… lecą i … gadam z kierowniczką dzwoni telefon – olałam telefon bo ważne sprawy omawiałyśmy, znów dzwoni telefon …. a ja „co za kur.. znów dzwoni” rzut oka na wyświetlacz i „oo Nowak” hehe nazwisko oczywiście zmieniłam 🙂 ale ta kur.. w połączeniu z tym … Nowakiem zwaliło wszystkich pod biurka :))

  3. Małgosia pisze:

    Zalecam spacer na wymrożenie smutków, taki obok cukierni bądź kawiarni, gdzie szarlotka każdemu dobrze robi 🙂
    Buziaczki )*

  4. Madanka pisze:

    Dziękuję za możliwość pośmiacia się z samego rańca. Buziaczki.)))))*****

  5. wera pisze:

    Jasulek wywał tego smoka,,,
    Pozdrwoka od marudnej ciotki.

  6. cleocatra pisze:

    Dobre, dobre… 😀 Ja też ostatnio chodzę napięta jak struna, wakacje by się porządne zdały, nie? 🙂

  7. Majolla pisze:

    A ja stęskniona wieści o Jasientym…..

  8. Olisiol pisze:

    już myślałam Ciotka, że tylko Ja mam taką fazę jak ten od nerwosolu;-)
    ta pogoda i nastrój jaki tworzy wykańcza mnie na maxa i człowieki moje chore fuck ja chcę latooo!!!! słonka chcę!

  9. 7thheaven pisze:

    Pherenike – -witaj 🙂 czasem takie drobnostki bardziej pomagają niż wielkie sprawy 🙂 a Jaśki to ogólnie cholery są 😀 ale urocze 😀

    Kasieńka– Kochana i ja nieraz tak walnęłam 😀

    Małgosia–mi pomógłby samotny wyjazd na 2- 3 dni 😀 a na już jak zwykle Żab 😀

    Madanka–a proszę bardzo:D jak już oswoję nowy komp-znowu zacznę podsyłać:D

    Wera–Ciotka-Jasiek statystycznie rzecz biorąc mało go używa 😀 buziaki:)

    Cleo–oj zdałyby się..zdały 😀

    Majolla–a wsio ok 😀

    Olisiol– no jak jeszcze choroba to współczuję…mi wystarczy sama aura..ale już niedługo Święta i wtedy na bank humor polepszy się nie? 😀

Skomentuj

