siódme niebo

ogródkowe szaleństwo :)

w dniu 28 kwietnia, 2007

[rockyou id=66242555&w=426&h=320]

udanego wypoczynku:)))))


12 responses to “ogródkowe szaleństwo :)

  1. gasta pisze:

    Mam nadzieję, że ten szczęściarz trawy nie wsuwa :-)))))

    Mamy dziś piękne nadmorskie fotki, ale są kłopoty ze ściagnięciem na kompa ;-(

  2. Ja tez chce ogrodek !!!! 🙂 Popieram pomysl z piaskownica ( tym bardziej ze 2 dni temu wymyslilam aby naszych chlopkow tez zaopatrzyc w taki sprzet ale u nas brak waznej czesci planu – ogrodka – ale pomyslimy i moze kawalek balkonu wygospodarujemu:) Milego wekendu

  3. Madanka pisze:

    Super jest ten żuczek- ogrodniczek! A ten duży pies, to też należy do Was? Całuski******
    A jak tam pan kotek? Jeszcze w jednym kawałku?

  4. yawa pisze:

    a ja przeczytalam ogorkowe szalenstwo i zastanawialam sie gdzie te ogorki :))))))))))

  5. Małgosia pisze:

    Widzę, że gracie w zielone i do tego nikt nie przegrywa.
    Miłej niedzieli 🙂

  6. cleocatra pisze:

    Zielono i relaksowo… A Jasiek próbuje wszystkich profesji, jak widzę 😉 Wzajemnie udanego wypoczynku! 😀

  7. roksanna pisze:

    trawa, żuczek, pies,ogorki ktorych nie ma, dzieki dziewczyny za opis :)))) Niech mi ktoś objaśni co mam ściagnąc by to zobaczyć ????????? Buzaki :(((((

  8. fajny taki maluszek 🙂 aż czasami Ci zazdroszczę 🙂

  9. mysza pisze:

    no ja zielone zielone hehehe tak tak mały ogrodnik heheh pozdrowienia kochani od 4 dla 5 :))

  10. 7thheaven pisze:

    Gasta– na razie zrywa tylko 😀 oo.. mam nadzieję,że to tylko chwilowy problem 🙂
    Monika– no nawet takie parę metrów przy dziecku to już duży plus 🙂 buziaki 🙂 mam nadzieję,że czas mija w ciepełku rodzinnym 🙂
    Madanka–a nasz-Sproket 🙂 i oba nadal w całym kawałku 🙂 buziaki:))
    Yawa–hehe ogórki też mogą być- lubimy 😀
    Małgosia– ano..przegraliśmy wszyscy z pogodą:D a teraz jak ładnie to Żab w pracy… buziaki:)
    Cleo–ciekawski bardzo 🙂 nawet jeździkiem posuwał prawie jak kosiarką:)) dziękujemy:)odpoczynek był..pogody nie :)buziaki:)
    Roksanna–pisałam..chyba pod poprzednim postem 🙂 ale coś czuję,że maila muszę podesłać 😀 buziaki:)
    Kasieńka–nie zazdrość tylko do dzieła 😛 😀
    Mysza–jak już to na całego 😀 buziaki dla całej Familii 🙂

  11. roksanna pisze:

    Podeśli…bo ja głąb sciągajacy jestem :(((((

  12. 7thheaven pisze:

    Roksanko-obiecuje ,że podeślę:)lada moment:)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: